Flojaan op avontuur aan de Westkust - Reisverslagen van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Flojaan op avontuur aan de Westkust - Reisverslagen van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Flojaan op avontuur aan de Westkust

Samen met mijn dochters Floortje en Jasmijn ga ik mijn droom waarmaken. We gaan op avontuur aan de Westkust van de Verenigde Staten van San Francisco tot aan San Diego.
Flojaan is Floortje Jasmijn en Anja

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2014

Home Sweet Home

21 Augustus 2014

VERTRAGING

20 Augustus 2014

Flying Dutch Girls

20 Augustus 2014

Laatste dag USA

19 Augustus 2014

Aan het strand
Anja

Samen met mijn dochters Floortje en Jasmijn ga ik een droom waarmaken en reizen van San Francisco via San Diego naar Los Angeles.

Actief sinds 25 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7266

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 21 Augustus 2014

Flojaan op avontuur aan de Westkust

Landen bezocht: