Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Hollywood en Beverly Hills - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Hollywood en Beverly Hills

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

09 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Na een superdeluxe ontbijt op het dakterras van ons hotel zijn we vanochtend vertrokken voor een sightseeing tour door Beverly Hills, Hollywood en Los Angeles. Het weer begon wat bewolkt vanochtend maar trok al gauw open, het was een heerlijke dag.
Onze eerste stop was Beverly-center, een mega shopping-mall met alle bekende merken; Louis Vuitton, Prada, Versace, Armani, Yves saint Laurent maar ook Superdry, Apple, Footlocker, H&M en de Bodyshop. en dan alles keigroot! Niet normaal!
Vervolgens door naar Beverly Hills, een prachtig aangelegde stad met brede lanen en mega grote Villa's. Langs Rodeo-drive (de PC hooftstraat van beverly Hills) waar we nog een keer getrakteerd werden op Chanel, Dior, Gucci, Cartier, etc. Van daar uit kwamen we vanzelf in Hollywood met op de achtergrond de heuvel met de Hollywood-letters. De stad zelf stelt niet zo veel voor, alles draait om film, TV en beroemdheden. Veel grote billboards en allerlei plekken waar Marilyn Monroe geweest is of waar Sylvester Stallone zijn koffietje drinkt..wel geinig. We zijn uitgestapt bij Sunset Boulevard waar we langs allerlei theaters, filmstudio's en productiemaatschappijen zijn gekomen. Van daaruit naar Hollywood Boulevard de Walk of Fame gelopen, speurend naar voor ons beroemde namen op de stoeptegels. We kwamen er ook nog een hoop tegen op straat; Superman, Spiderman, Zorro, Tom Cruise, Michael Jackson, Jack Sparrow, Marilyn Monroe, etc. En voor een dollar konden we met allemaal op de foto haha! De stad Los Angeles is megagroot maar vonden wij niet zo mooi als San Francisco. Het verkeer is heel druk, heel de dag files en nogal onoverzichtelijk.
Terug in Santa Monica een volledig biologisch hamburgermenu genuttigd, het is hier gezond eten of een vette hap.
Weer een hoop indrukken opgedaan, nu douchen en chillen op onze hotelkamer want we zijn helemaal gesloopt!
XXX
p.s. check de foto's ook van de vorige dagen, het nu wel gelukt om de foto's te uploaden

• 09 Augustus 2014 - 09:31

Corine:

Het voelt al bijna als een traditie... 's morgens checken hoe het met de USA-girls is... heerlijk moment van de dag :). Have fun xxx

Oja, wil je Perry ook even toevoegen. Hij is ook nieuwsgierig (famvanpruissen@ziggo.nl).

Groetjes,
    Corine

• 09 Augustus 2014 - 10:31

Oma:

Jullie foto's zijn prima gelukt,ook van de vorige dagen.We genieten met jullie mee.Kunnen jullie straks wel weer wennen in ons eenvoudige Holland, na zo veel moois te hebben gezien en zo veel te hebben beleefd.x

• 09 Augustus 2014 - 10:48

Ruud:

Vanavond maar eens pirates of the caribean opzetten hiero......ziet er fantastisch uit daar!!! Maar shoppen.....