Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas!

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanochtend kwamen we pas laat op gang. Het lijkt erop dat we eindelijk gewend raken aan deze tijdzone en dat ik (Anja) niet meer om 4, 5 of 6 uur 's nachts wakker word. Ook de vermoeidheid van het reizen, de vele indrukken en de drukte om ons heen begint zijn tol te eisen. Dus maar een keertje goed uitgeslapen en op ons gemakje gedaan. Daarna zijn we The Strip op gegaan. Dat is de hoofdstraat midden door Las Vegas met alle hotels, restaurants en winkels. Het is heel warm hier...pfff, zweten! Dus de verkoeling van de winkels en restaurants is dan wel heerlijk, en daar maken ze hier dankbaar gebruik van. Je wordt bestookt met figuren die van alles willen verkopen, dat zijn we niet gewend. En ze zijn allemaal even vriendelijk met die all american smile! Nadat we kaartjes gekocht hadden voor de voorstelling van The Blue Man Group kwamen we terecht in de M&M's store. Een winkel met 4 verdiepingen zo groot als de Bijenkorf in Breda met alleen maar M&M's. Hier kon je M&M's met je naam laten printen en dat konden we natuurlijk niet laten. En tja dan kun je nog in zo'n luxe hotel zitten, een klusje moet soms gedaan worden. Onze koffers begonnen al behoorlijk muf te ruiken dus dan maar even een wasje doen...in de jacuzzi dan maar..haha. Vanavond zijn we naar de voorstelling van de Blue Man Group geweest. Moeilijk uit te leggen wat ze precies doen, het is een combinatie van percussie op vernuftige instrumenten en een soort komedie. Alles door drie blauwe mannen die geen woord zeggen. Maar echt te gek! Check youtube dan heb je een idee. Nu weer lekker slapen en morgen vertrekken we naar de Grand Canyon in Arizona. Welterusten! xxx

• 12 Augustus 2014 - 13:21

Ruud:

dat lijken me eruggg lekkere m@m'ssssss