Van San Diego naar Newport beach - Reisverslag uit Piñon Hills, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Van San Diego naar Newport beach - Reisverslag uit Piñon Hills, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Van San Diego naar Newport beach

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Piñon Hills

Na het uitchecken vanochtend zijn we eerst gaan ontbijten aan het strand in San Diego. Denk maar niet dat de hippies alleen in San Francisco voorkomen. Aan het strand in San Diego zijn er ook genoeg. Een hoog gehalte surfers met dreadlocks en vrouwen met henna-haren, neusringen en baby's in draagzakken. Het kan dus nog, sterker het is gewoon hip! Don't worry, relax and go surfing! Van daaruit vertrokken richting Los Angeles naar Newport beach. De afstand was maar 90 miles maar we hebben er toch drie uur over gedaan. File, file, file de hele weg.
Na aankomst in ons hotel met uitzicht op het strand eerst even chillen aan het zwembad, ons reisje begint er toch wel in te hakken. Daarna op de bonnefooi de stad ingereden en heerlijk gegeten bij een authentiek italiaans restaurant.

XXX