Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Lake Havasu City - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Lake Havasu City

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Gisterenmiddag na een rit van ca. 3,5 uur aangekomen in Lake Havasu City. Het was prachtig om te rijden. We zijn dwars door indianengebied gekomen; Apache en Mohave. Onderweg veel adelaars gezien. En we hebben een stuk van de klassieke route 66 meegepikt. Benzine getankt bij zo'n typisch tankstation uit de film. Met een tabak pruimende medewerker waaraan we de sleutel moesten vragen voor de WC, haha. Onderweg werd het steeds beter weer.
Lake Havasu is een meer aan de Colorado river, prachtig gelegen met het hoge gebergte van de canyons op de achtergrond. We zitten in een heus all american vakantie-resort. Alleen Amerikanen (even geen Nederlanders voor de verandering, die kom je echt overal tegen!) hier die met hun speedbootjes en jetski's over het meer scheuren. Floortje en Jasmijn vinden het heerlijk even chillen aan het meer en het zwembad. Doordat we eerder uit de Grand Canyon zijn vertrokken hebben we hier een extra nacht en dat vinden we niet erg...ff bijtanken met een boek en een cocktail op een bedje mmmm daar kunnen we wel aan wennen...