San Francisco City Tour - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu San Francisco City Tour - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

San Francisco City Tour

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Het tijdsverschil is -9 uur ipv -7 uur dit ivm zomertijd in Nederland. We waren zo moe gisterenavond dat we voor acht uur al sliepen, met als gevolg dat we alle drie om 4 uur vannacht klaar wakker waren. Tegen de ochtend vielen we wel weer even in slaap (behalve Jasmijn).
Na het ontbijt gingen we naar Fishermans's wharf ca. 10 min lopen van het hotel. Daar moesten we de bushalte zien te vinden van de hop on hop off bus voor de sightseeing tour.
Met deze bus zijn we door San Francisco gegaan en uiteraard uitgestapt bij het super de luxe winkelcentrum. Daar hebben we onze ogen uitgekeken bij o.a. Macy's, Nike en Victoria Secret.
Daarna de tour afgemaakt met als afsluiter over de Golden Gate Bridge met zicht op Alcatraz. Bovenop die bus een keiharde wind! (zie foto).
Na een Classy diner bij McDonalds weer terug in ons hotel.
Dus ja, vandaag hebben we overleefd. Morgen gaan we er weer voor!
xxx

• 05 Augustus 2014 - 22:58

Mylou:

Wat gaaf zeg. Dat noemen ze met recht; 'the time of your life!". Leuke foto's vooral die met de wind in jullie snoeten. En kekke schoenen meiden. Dat is al gelukt het shoppen bedoel ik ;-).