Aan het strand - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Aan het strand - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Aan het strand

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Newport Beach

Onze laatste twee vakantiedagen hier in de States zijn aangebroken. Deze dagen zijn bedoeld om bij te komen van twee weken rond sjezen door California, Nevada en Arizona. Vanochtend goed begonnen, we kwamen pas om 11 uur uit ons bed, ontbijt gemist want dat duurt maar tot half 10. So what, het is ook wel eens lekker om gewoon in bed te blijven liggen en niks te moeten, boekje lezen, tv aan. Toen we uiteindelijk zover waren om richting strand te gaan hadden we toch wel trek dus zaten we om 12 uur in een tentje aan ons ontbijt! Daarna lekker naar het strand. Het klimaat is hier heerlijk, zo'n 30 graden celsius met een koel zeebriesje. De stranden zijn heel breed en golven zijn keihoog! Maar het zeewater is wel koud...brrr. Overal surfers, cool om te zien.
Vanavond langs het strand gewandeld op zoek naar iets te eten en met zonsondergang terug gewandeld, echt gaaf om te zien.
Nu lekker slapen want van zo'n stranddagje zijn we toch wel een beetje snoozy geworden.
XXX

• 19 Augustus 2014 - 09:45

Corine:

Nog ff genieten lady's en dan weer snel terug naar iedereen die jullie gemist heeft! xxx