Klaar voor vertek - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertek - Reisverslag uit Chaam, Nederland van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertek

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Augustus 2014 | Nederland, Chaam

Nog even stofzuigen en dweilen, laatste wasje draaien, de laatste bagage inpakken, de reisdocumenten checken en dan...kunnen we vertrekken!
Morgenochtend om 05.30 uur brengt Ruud ons naar Schiphol. Onze vlucht naar San Francisco gaat om 09.50 uur en duurt ca. 11 uur. Vanwege het tijdverschil (- 7 uur) komen we om ca. 11.45 uur locale tijd aan. In Nederland is het dan ca. 21.00 uur.
Wij zeggen alvast Au Revoir! Tot over 2,5 week!
XXX

• 02 Augustus 2014 - 17:39

Jan Van Sas:

Heel veel plezier !! X

• 03 Augustus 2014 - 10:19

Mylou:

Alles netjes achter gelaten want zoals Karen altijd zegt: "inbrekers moeten wel op een schone toilet zitten, anders zullen ze wel denken!". Zelf vind ik het fijn om in een schoon huis thuis te komen maar dat is vrouwen eigen volgens mij. Voor nu een prettige vlucht en een vlotte incheck toegewenst en geniet, geniet, geniet!!!!