Sea World San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Sea World San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Sea World San Diego

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag zijn we de hele dag in Sea World geweest, een prachtig park. De hoogtepunten; De orca's, de dolfijnen en de reuzenschildpadden. De 'encounter' (ontmoeting) met de dolfijnen was geweldig. In een groepje van 6 mensen zijn we met de trainster mee geweest, hebben we uitleg gekregen over de handgebaren, een dolfijn geaaid en gevoerd. Wat een bijzondere dieren zijn dat. Ook de shows waren super. De show met de Orca's heeft het meeste indruk gemaakt, die dieren zijn zo enorm groot echt prachtig. Er was ook een watershow van Cirque du Soleil, ook spectaculair! De achtbanen waren super. De laatste in het donker was een soort piranha; Jasmijn en ik er nog in en ja hoor allebei zeiknat natuurlijk. Gelukkig kon je voor 5 dollar in een grote droger anders hadden we druipend en wel over het park gemoeten! We hebben het volgehouden tot zonsondergang toen konden we echt niet meer. Een laatste snack en nog even door de winkel (daar ontkomen we niet aan!) en bye bye Sea World. Die vergeten we niet zomaar. XXX

• 17 Augustus 2014 - 11:23

Oma:

Heerlijk om te horen,dat jullie zo genieten.Het klinkt allemaal fantastisch.Jullie hebben straks weken nodig om van al deze spectaculaire dingen te verwerkenxxx