Nautical Resort Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Nautical Resort Lake Havasu - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Nautical Resort Lake Havasu

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vandaag een heerlijk zwembaddagje gehad. Voor het eerst deze vakantie in een boek (Ventoux) begonnen...eerder nog niet aan toe gekomen. het is hier heel heet, maar we klagen niet. Enige manier om het uit te houden is in de airco of in het water. En dat is gelukt hoor vandaag, geen probleem. Jasmijn zoals gewoonlijk vooral onder water, het valt mee dat ze nog geen kieuwen heeft...Floortje is vooral bezig met zo bruin mogelijk worden en dat lukt niet onder water! Prima systeem hier; 1 x frisdrank kopen en voor de rest van de dag kun je gratis je glas laten bijvullen...dat is wel wat voor ons Hollanders! Bij het eten krijg je er ook nog gratis ijswater bij. Daar kunnen ze in ons landje nog wat van leren. Voor alcohol betaal je hier trouwens wel de volle mep, en terecht. Zo meteen weer lekker slapen en morgen op tijd weer op, klaar voor onze laatste lange rit (ca. 5,5 uur) naar San Diego. Bij vertrek proberen we nog wel wat van de Colorado river mee te pikken en onderweg kijken of we naar Speedy Gonzales kunnen zwaaien, we rijden namelijk een heel stuk langs de Mexicaanse grens XXX

• 15 Augustus 2014 - 13:49

Liesbeth:

Ha dames leuk om jullie verhalen te lezen .Heerlijk weer daar stuur maar wat naar ons want hier is het niks Mandy is ook op vakantie dus is het maar stil in huize JANSEN.Geniet nog van je laatste week vakantie want het is zo voorbij groetjes en een dikke kus van opa en Liesbeth xxxxxxx