Eerder weg bij Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Eerder weg bij Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Eerder weg bij Grand Canyon

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

De wifi-verbinding is niet overal even goed, dus niet schrikken als er een dagje geen bericht van ons is. We proberen iedere avond een nieuw bericht te plaatsen maar soms lukt het niet doordat we geen goede verbinding hebben.
Gisterenochtend waren we om 7 uur opgestaan om zo vroeg mogelijk het National Park Grand Canyon in te kunnen. De concierge van het hotel had ons verteld dat er een enorme file staat bij de ingang van het park iedere ochtend. Omdat we hier maar 1 dag zijn willen we zo veel mogelijk zien en zo weinig mogelijk tijd verspillen aan in de rij staan. Maar toen we naar buiten keken zagen we regen, regen, regen. Toen zijn we nog maar even terug naar bed gegaan en om 9 uur gaan ontbijten. Het regende nog steeds. Toch maar besloten om het park in te gaan. Helemaal geen file bij de ingang natuurlijk. Wie gaat er nou met dit weer op pad?! Rondje gereden en bij plekken waar 'mooi' uitzicht was uitgestapt om foto's te maken...wind, regen, mist. Uitzicht 0! We wilden eigenlijk een wandeling maken door de canyon maar ja, dat zat er ook niet in. Toch maar wat foto's gemaakt en die vallen nog niet tegen. Maar je krijgt geen beeld van hoe groot en overweldigend de canyon eigenlijk is. Voor de grap dan maar een paar foto's van de info-borden langs de weg, daarop is het wel mooi weer, haha! Tja jammer maar helaas, kan gebeuren, maar wat gaan we nu doen. Na een Flojaan crisisberaad besloten om eerder te vertrekken uit de Grand Canyon. Om nou de rest van de dag op onze hotelkamer te zitten daar hadden we niet zoveel zin in. Na wat telefoontjes met Anouk (reisbureau) en het hotel in Lake Havasu City (onze volgende stop) zijn we rond half 2 uit de Grand Canyon vertrokken. Jammer natuurlijk maar des te meer reden om hier nog eens terug naar toe te gaan onder betere omstandigheden!

• 14 Augustus 2014 - 20:41

Mylou:

Ha meiden,
    Nou de foto's liegen er inderdaad niet om, die zijn toch echt wel goed gelukt. Balen van het weer maar als dat het ergste is wat je overkomt deze vakantie, is er geen reden tot klagen toch?!
    We (zowel John, Raul als Tara) het reisverslag met veel plezier. De was in de jacuzzi is hier als zeer hilarisch ontvangen. Ik zag het als in een film voor me :-))
    Heel veel plezier nog en geniet met vole teugen want het is natuurlijk een geweldige ervaring!! Uiteraard ga ik er van uit dat jullie dat zeker doen.
    See you later alligators!

• 14 Augustus 2014 - 23:50

Anouk Louer:

Nou dames, de Grand Canyon was jullie blijkbaar niet gegund. Ongelooflijk dat het net nu zo'n slecht weer moest zijn. Hadden we eindelijk een hotel gevonden en nu dit. Ondanks het weer zijn het toch erg mooie foto's en hoop dat jullie in elk geval toch blij zijn iets van de Canyon te hebben meegekregen. Fijn dat het in elk geval gelukt is Lake Havasu te vervroegen.
    Enjoy your trip!