Op weg naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Op weg naar de Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Grand Canyon

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanochtend na een ontbijtje vertrokken uit Las Vegas. Het was vandaag een rit van 4,5 uur. Onderweg heeft het flink geregend en we zagen veel bliksem in de verte. Ondanks het weer ging het toch vlot onderweg en waren we rond vier uur bij ons hotel in Tusayan, Grand Canyon. Floortje en Jasmijn gingen lekker even naar het zwembad. We dachten s’avonds naar een lekker steakhouse te gaan, maar het was niet te eten! Dus zijn we maar een ijsje gaan halen bij de McDonalds, waar we andere mensen uit ons restaurant aan de friet zagen zitten. Nu gaan we maar lekker met z’n drietjes een filmpje kijken. Vanavond gaan we op tijd naar bed, want morgen moeten we om acht uur vertrekken om de Grand Canyon te gaan bekijken. Kuzzies van ons XXX.

Anja

Samen met mijn dochters Floortje en Jasmijn ga ik een droom waarmaken en reizen van San Francisco via San Diego naar Los Angeles.

Actief sinds 25 Juli 2014