Naar Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu Naar Santa Monica - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

Naar Santa Monica

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Santa Monica

Vanochtend zijn we vanaf het motel in San Simeon vertrokken richting zuiden. Het was mistig en miezerig. Hoe zuidelijker we kwamen hoe beter het weer werd. Onze eerste stop was in Santa Barbara, prachtige stranden en wuivende palmen. Een plaatje! Lekker een picknickje onder een palmboom op een gezellig grasveldje, niks mis mee. Daarna een heerlijke strandwandeling gemaakt. En jawel we hebben de echte Baywatch lifeguards gespot incl. rode badpakken en zwembroeken.
Vervolgens doorgereden naar Malibu Beach. Helaas konden we daar niet echt dicht bij het strand komen. Alles is afgezet vanwege de beroemdheden die daar in hun grote strandvilla's wonen. Binnen een half uur waren we in Santa Monica. Hiermee hebben we ook meteen de rust achter ons gelaten. Een drukte van jewelste! Santa Monica ligt aan zee tegen Los Angeles aan en dat kun je merken. Na een eindje file rijden toch ons hotel gevonden. Een prachtig hotel vlak achter de grote boulevard. De meiden keken hun ogen uit!
Vanavond zijn we nog even de beroemde Santa Monica pier op gegaan compleet met reuzerad en achtbaan, die amerikanen zijn echt knettergek! Morgen gaan we Hollywood, Beverly Hills en Los Angeles bekijken...Welterusten...xxx

• 08 Augustus 2014 - 08:16

Jan:

Klinkt goed! Heel veel plezier nog! X

• 08 Augustus 2014 - 10:33

Anouk Louer:

Dus huntley is mooi? Ben niet jaloers hoor maar zou zelf ook wel willen. Have fun ladies. Leuk om jullie zo te volgen.

• 08 Augustus 2014 - 10:48

Henny:

Hoe voelen jullie je tussen al die beroemdheden? Jullie. Kunnen zelf wel doorgaan voor 3 blonde diva's x