afscheid van San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu afscheid van San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Anja Jansen - WaarBenJij.nu

afscheid van San Francisco

Door: Flojaan

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag was onze laatste dag in San Francisco. We zijn naar Chinatown geweest, naar pier 39 en hebben een avondtour door de stad gedaan. We hebben lekker verse vis gegeten in de haven. De stad heeft grote indruk op ons gemaakt. SF is een mooie schone luxe stad, maar met ook een groot verschil tussen arm en rijk. Overal zie je daklozen en even buiten het luxe centrum zijn we door echte achterbuurten gekomen. Chinatown was grappig, je komt door de drakenpoort en waant je echt in China. Alleen maar Chinese tekens op de borden en mensen praten alleen maar Chinees. Uiteraard hebben we lekker iets gegeten en gedronken bij Starbucks. Ook mooi om te zien is de hippiebuurt met alle muurschilderingen. Vanavond hebben we een nachttour gedaan door de stad om foto's te kunnen maken van de lichtjes. Het was heel indrukwekkend! Morgen gaan we de huurauto ophalen en uit de drukte rijden van de grote stad....
xxx

• 06 Augustus 2014 - 09:04

Henny Gomes:

Ziet er inderdaad allemaal heel indrukwekkend uit!Kan me voorstellen,dat jullie genieten.
    Leuk jullie gisteren gesproken te hebben voor Leo's verjaardag. Vandaag een heel goede reis gewenst.

• 06 Augustus 2014 - 09:30

Liesbeth:

Nou dames goeie reis vandaag en op naar het volgende,
    Leuk die foto van vanmorgen net of dat we zelf in Amerika zijn .
    groetjes van opa en Liesbeth xxxxxxxx

• 06 Augustus 2014 - 10:21

Corine:

Bedankt weer voor de update en morgen lekker cruisen! Have fun x